Razer Orca 2.0

От скоро получавам доста трафик само заради ревюто на слушалките Razer Orca. Интересното нещо което забелязах, бяха търсенията, довели хора до този блог. И те са: Слушалки и болки в ушите; Най-хубавите слушалки на света.

Нека отговоря набързо:

Слушалки и болки в ушите – Носил съм много слушалки и имам доста опит с тях. Нормално е при носене на слушалки след време да се появи и болка. От личен опит мога да заключа, че слушалките предизвикващи най-малко болка, са именно Over-ear слушалките. (Като Razer Orca). Бързо обяснение – Over-ear слушалките са тези, чиито възглавнички застават ОКОЛО ухото ви. On-ear слушалки са тези, които директно се поставят ВЪРХУ ушите ви, а in-ear са тези които обикновено идват в комплект с телефони, мп3 плеъри и други устройства, т.е. се поставят ВЪТРЕ в ушите. Дали ушите болят след носене на Razer Orca? – и да, и не. В моя случай – да. Предполагам, защото ушите ми са криви (Дали? :D) или защото ги нося повечко време (На моменти и над 5-6 часа). Като цяло са най-безболезнените слушалки които съм носил.

Най-хубавите слушалки на света – Дали Razer Orca са най-хубавите слушалки на света? – Далеч не съм на това мнение. Сигурен съм, че Beats by Dre и Razer Megalodon са по-хубави от Orca-та, но просто в момента не ми се дават толкова пари за слушалки.

Ако имате въпроси, не се притеснявайте да питате (Било то в коментарите или по имейл, или чрез контакт формата в Контакти).

Вашият коментар

