Diggnation – The End

Със сълзи на очи трябва да споделя… Diggnation завърши. Близо 7 години Awesomness приключиха много неусетно.

Diggnation е онлайн „предаване“ (което в моя свят наричаме podcast), което започва на 1 юли 2005 година. Подкастът е ежеседмичен, с епизоди средно по 30-40 минути. Водещите са двама – Kevin Rose (Известен из интернет средите с творението си – digg.com, а в момента и с компанията си за мобилни приложения Milk) и Alex Albrecht (Известен като TV водещ на предаването The Screen Savers, заедно с Rose, а днес води и The Totally Rad Show, също подкаст). Общо взето идеята на подкаста е простичка, двама души (Обикновено гореспоменатите, в някои случаи и допълнителни ‘гости’) седят на един диван, пият алкохол и обсъждат едни от най-нашумелите истории за седмицата в digg.com.

Тези, които ме познават, знаят че не съм фен на алкохола, но не това е нещото привлякло ме към този подкаст. Предаването се снима с по 1 дубъл (one-taker), няма сценарии, а цензурата… еми и нея я няма. Много често дори съм се смял през сълзи, понеже тея двамата образи навързват много добри шеги и много умело използват референции от всички онези игри, книги и филми, които сме играли като малки. (Въпреки че съм дете на 90-те години, знам какво са слушали и с какво са си играели през 80-те)

Горещо препоръчвам на всеки един geek или tech персона, да изгледа 1-2 епизода от този подкаст. Всички епизоди можете да намерите тук. Също така можете да си гледате/теглите (напълно безплатно) епизоди и чрез iTunes.

P.S. За да си нямам проблеми после искам да спомена, че slavchev ме запали по тоя подкаст.

2 thoughts on “Diggnation – The End

    1. Абе то проблеми често се появяват за разни дребни неща. 😀 Все пак съм те споменал с Drowme блога, белкем се сетиш да пишеш там, че затихна ‘убавото блогче.

Вашият коментар

