Новогодишно

Айде и аз като Роската да направя едно новогодишно обръщение към „нацията“.

Скъпи читатели,
искам да благодаря и на трима ви, че ми четете глупостите вече шеста година. Оценявам го. Ама наистина.

2013 беше хубава година, предлагам да си направим 2014 още по-хубава. А ето и какво точно се случи през моята 2013-та:

  • Завърших т.нар. „училище“ или „12-ти клас“ или „абитурирах“ и т.н. Написах доста дълъг пост относно моето завършване, но все още се колебая дали и кога точно да го „пост“-на. Заглавието на поста е – „Системата е счупена, или как завърших средното си образование с отличен, без да си мръдна пръста“. Факт – завърших с отличен, без помоща на частни уроци, без специални помагала по каквито и да е предмети, без да си пиша 90% от домашните, че и без да отварям голяма част от учебниците си (бих казал абсолютно всички, без 2 – Математика и Немски). И всичко това главно заради „счупената“ ни образователна система, която го позволява.
  • Играх Dota 2. Започнах да играя Dota 2 през 2012, но 2013 беше за мен „годината на Dota“. Срам-ме-е-да-кажа-колко часа по-късно играта продължава да ми бъде интересна, продължава да бъде трудна и продължава да бъде непозната. Дори бих казал, че Dota 2 е най-team-oriented играта, която съм играл някога.
  • Започнах да програмирам. Не че преди това не съм писал код тук и там, но през 2013 изписах повече код от всички предишни години взети заедно. След Javascript захванах да уча C#, а преди няколко месеца към него добавих и Ruby. Отстрани може и да изглежда „мазало“, но спокойно мога да кажа, че ученето на езици (като цяло) ми доставя удоволствие. Учете езици. (Не само тези за програмиране)
  • Част от приятелите ми заминаха да учат по „чужбината“. Естествено, „липсата“ не се усеща чак толкова, колкото би се усещала преди 10-15 години, но е доста странно. Изведнъж календарът се разцепва на – „еди-кой-си си е в България“ и „всичко останало“. За сега ще го караме така, след няколко години може би ще си говорим на теми „Защо се върна? Защо остана там?“ и т.н.
  • Запознах се с нови хора. Винаги е хубаво да видиш, че по тоя свят има и други хора, които мислят като теб. Или харесват същите неща, които и ти харесваш. Смеят се на шегите, на които и ти се смееш. Още по-хубаво е, когато „преоткриеш“ някой стар познат и осъзнаеш, че имате много повече общо, отколкото си предполагал някога.
  • Започнах да шофирам. Откакто започнах да карам кола, в съзнанието ми един въпрос се появява все по-често и по-често – „Защо толкова много хора са идиоти?“. Уви, все още не съм намерил отговора.

Останалите няма да ги изброявам, че ще стане още по-голямо мазало.
А за 2014 – Желая ви много здраве и успехи! Много нови запознанства, хубави моменти, качествен gaming, още повече хубава музика… Абе само хубави неща да ви се случват.

И както беше казал едно време атомът на катиона:
Stay positive!

2 thoughts on “Новогодишно

Вашият коментар

