Годината цифрата си мени, блогът дизайна също

Празник. Сменяме цифрата на календара. Или по-скоро сменяме целия календар от стената, защото старият е бил само за 2014-та година. Или не си мръдваме пръста, понеже всички календари наоколо са електронни. „ново начало“, „моите резолюции“, „сякаш вчера беше 2014-та“, „как лети времето“, „нови хора, нови обещания“, „нова година, ново аз“ и т.н.

Както знаете, готино е усещането да си винаги в тренда, затова и аз реших да сменям неща. Вече седма година пиша тук, тоест блогът тръгва на училище, та му взех shadowden.com да си го вози. Да има. Също така реших да подновя темата. Не е точно това, което искам, но е достатъчно близо за да съм доволен за сега. Все още има неща за доизпипване, като например шрифта, но точно тази трудоемка дейност ще я върша като ми дойде музата (друг начин да кажа – мързи ме в момента).

И тъй като 2014 приключи, реших отново да направя някакъв рекап на моята година. 2014-та беше за мен годината на Туитъра. (Точно поради тази причина ще сложа и някои от любимите ми през годината туитове)

През 2014 Twitter още по-силно затвърди мястото си в моето ежедневие. Истинско споделяне. Рафиниран хумор. Оня емоционален и мисловен дъмп, който от време на време трябва да правим някъде, за да останем нормални (доколкото това е възможно). Запознах се с доста хора, чиито хендъли в Туитър познавам от много отдавна. Открих много сходни черти между мен и други туидърджии. Стоплящо е, като осъзнаеш, че не си сам, що касае някои дребни привички или начин на изказване. По предложение на Владо започнах да се представям с „Приятно ми е, аз съм Димитър и имам Туитър.“, което по една или друга причина работи много добре.

2014-та беше eventful година. Имах щастието да стана част от OpenFest и BlagoevgradConf. Станах част и от RailsGirls, не като момиче, по-скоро като релса. (Един ден просто се намерих при инструкторите, за което мога само да благодаря на Митьо). Общо взето намерих си множество нови стаи, в които не се чувствам като най-умният. Колкото и приятно да е обратното и колкото и да гали егото, в един момент просто ти омръзва. Осъзнах, че когато си в грешната стая, просто можеш да станеш и да излезеш от нея, при което веднага ще се почувстваш по-добре.

2014-та беше година с много промени. Започнах по-често да се навъртам около столицата, че даже и заживях в нея. Искрено се забавлявам със споровете между „софиянци“ и „селяни“, но така и не пожелах да бъда свързван с което и да е населено място. Твърде ограничаващо ми е (или просто все още не съм намерил моят град). Прекарвам времето си с различни хора в различни градове и намирам по нещо хубаво навсякъде. Плашещо е колко лесно е да посочваме лошите неща, но е трудно да изречем хубавите.

Откъм гейминг 2014-та беше хубава година. Въпреки всички останали игри, пак завършвам годината след срам-ме-е-да-кажа-колко-часа игра отново с Dota 2. Друг стар мой фаворит се завърна под формата на кажи-речи ново заглавие – The Binding Of Isaac: Rebirth. Със сигурност ще завърша 2015-та с трицифрено число при брояча до нейното име.

2014-та година ми представи Ruby. Започнах сериозно да се занимавам с Ruby. Ако можеше да човек да се влюби в език за програмиране, може би щеше да е нещо подобно – Намирам някаква красота в него, готов съм да го гледам над 8 часа на ден (а често и го правя). Не го познавам напълно и ми е интересно когато всеки ден научавам по нещо ново. И все пак съм генералист, колкото повече – толкова повече. През изминалата година си цапах ръцете и с PHP, Python, C# и Javascript. Да речем, че при Javascript цапането като че ли беше най-сериозно. Все още му се кефя, въпреки привидно малоумните неща, които съм постигал с тоя език.

2015-та ще е година с още повече промени, още повече туитове и надявам се още повече време за блогване. Този пост ще бъде допълван до края на януари. Тоест какъвто е постът на 1 февруари, такъв ще си остане.

Благодаря, че все още наминавате оттук и хвърляте по някой поглед. Оценявам го.

3 thoughts on “Годината цифрата си мени, блогът дизайна също

Вашият коментар

