Блогът платформата си мени, но автора – не

Приятелчета, вижте ся…

И мен ме застигна нуждата от „ново начало“ и комбинирано с умората от тоя Уърдпрес стана време да се разделя с него. Последните две седмици намирам тук-там свободно време и новото място на новия/стар блог вече е налице. Домейнът е успешно прехвърлен и shadowden.com вече води към новото място.

Новото място е на собствен (абе не баш, ама все тая) сървър, домейнът е преместен на по-евтино и удобно място, платформата е новичка – Ghost. Толкова новичка, че 95% от екстрите, дето ги има в WordPress ги няма там. И въпреки това ми е по-яко, защото и без това обичам да си играя с нови и чупливи неща. *щастлив Shadow* Нещата ще се случват по-тромаво, но ще се случват.

За сега има хоумпейдж с постове и един пост. Има и абаут пейдж с красивото лицето ми. Реших (на този етап) да не прехвърлям съдържание от този блог в онзи, главно защото на новото място ще пиша посредством клетия ми английски. Този блог ще продължи да живее тук (с десетките си публикувани и непубликувани постове). На новото място ще има dev секция, в която планирам да споделям по-нърдски (да се разбира неща свързани с код и прочее) неща.

За събскрайбнатите директно към този блог (вас най-много ви харесвам) съм помислил първо. На новото място има закачен един MailChimp (също и стандартен rss, ако ви влече), който всеки понеделник сутрин ще ви праща нюзлетър с постовете от изминалата седмица (ако има такива де). Просто цъкнете на събскрайб в менюто и пак ще ви обичам.

Всички предложения за новото място са добре дошли, за сега първи фийчър, който планирам преди нова година – коментари под постовете 😀 (казах ви, че няма екстри, ама пък не пречи да е яко). За предложения, въпроси, хвалби и/или псувни, можете да ми пишете коментар тук, в туитър или направо в контакт формата дето засилва към мейла.

Ваш Shadow

Вашият коментар

